torsdag den 21. august 2014

Chokoladepålæg

Det kan godt være at jeg nærmer mig en alder hvor man bør kalde sig voksen. Jeg er gift, har job, måske snart hus og hvad der ellers hører til voksenlivet...men der er én ting fra barndommen jeg aldrig vil kunne slippe...Chokoladepålæg!! Smørbar, cremet, chokoladet, snasket, sødt og bare helt fantastisk! Ok der er flere ting fra barndommen som jeg ikke slipper, men en god hvid bolle lørdag morgen, med rigeligt chokoladepålæg på...der er ikke meget som slår det. =)
Og på min seneste shopping tur fandt jeg så denne fra isis. Den er ikke uden kalorier, men sammenlignet med Nutella og andre chokoladepålægsvarianter, så var der en del at hente.

Så den ene gang om ugen at jeg nyder lidt syndig chokoladepålæg...så vil jeg helt klart vælge denne...

Søde hilsner fra
"Fru Marcher"




Chokoladepålæg: 67 kcal per port.

[1 portion]

15 g Chokoladepålæg

Ja...der er ikke så meget at forklare. Men jeg synes det smager bedst på en hvid ristet bolle, der stadig er en smule lun. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar